23/08/2011

o47_-_truda noastră cea de toate zilele

după multă sudoare (s)cursă și puțin ajutor extern (try: forumuri, site-uri, bloguri și pery), am reușit să instalez platforma wp pe domeniul nou-achiziționat. zic wp nu pentru că aș face reclamă firmei concurente (dacă e cazul), ci pentru că nu știu să poți transfera direct conținut de blogspot pe domeniu propriu. enfin. acum aștept să mi se explice și cum pot afișa direct conținutul transferat al blogului pe domeniu, și mă apuc de personalizat. 

nu voi închide această versiune a blogului. în fond, am cumpărat spațiu pe un an - cine știe ce se va întâmpla, poate oi mai avea nevoie de el...? link-urile rămân active, le voi plasa de altfel și dincolo - asta pentru că blogurile de echipă și proiectele mele personale le continui pe blogspot sau wp (blogul meu de recenzii literare este chiar pe blog.com). la fel mă voi ocupa și de blogroll, pentru că sunt niște oameni acolo pe care taaare mult m-am obișnuit să îi citesc.

dar să nu vând pielea ursului din pădure - aștept întâi indicații cu privire la afișare. acest expert în mysql care am devenit, hahaha. 

în ceea ce privește veștile de pe frontul de-acasă, ele sunt chiar mai bune decât credeam c-ar putea fi. deși sunt mai mereu transpirată și strănut, în special după un efort fizico-creativ extern cum ar fi tunderea jumătății mele, îmi, mi, m-, -m, -m- (așa se prezintă în cărțile de gramatică), deși mă tot dor felurite în urma călătoriei de-a curmezișul orașului de ieri (care a durat de la 11 la 20!), deși încă mai sunt lucruri de făcut (substanțial reduse, totuși), deși... cred că suntem ok. să vedem cum se continuă săptămâna. deocamdată îl las să mai doarmă, ca să blogăi eu. după-masă avem programate niște drumuri și, cine știe, poate că totul va fi mai departe armonios. 

încercăm.

No comments:

Post a Comment