21/08/2011

o44_-_dacă a fost vineri, să pășim în șifonier!

tema zilei de vineri (amânată până astăzi) a fost: leul și șifonierul.

sunt două cuvinte care fac parte din unul din cele două cărți din seria narniană pe care nu le dețin; de asemenea, pe prima - tocmai cea care deschide saga - nu am citit-o încă. ar trebui să completez colecția, însă în ultimii ani mi-am cumpărat cărți doar de la:

a) anticariat (pentru clujeni și internauți pasionați, recomand cu căldură socrate (găsiți un pavilion în iulius mall, la parter, în stânga drumului spre auchan);

b) mai tare decât amazon - pentru că nu are taxe de shipping nicăieri în lume, sau cel puțin nu în românia, spre marea mea încântare; mi-am luat de curând o mică țeapă cu un voucher, dar nu din vina lor, ci pentru că am sperat eu să pot cumula cele 7 x 10% de care făcusem rost; n-am putut, history of middle earth e oricum pe drum, parțial cadou de nuntă :D;

c) reduceri, pachete promoționale, diverse event-uri, de exemplu de la polirom sau editura millenium;

și nici una dintre aceste locații nu dispunea de respectivele cu preț redus. încă.

the journey goes ever on. să vedem ce părere are Sol Ni.

No comments:

Post a Comment