21/08/2011

o45_-_eu când vreau să blogăi, blogăi

mă tem că tocmai mi-am cumpărat un domeniu web și găzduire pe un an, cu ajutorul unui voucher kuponiada și al firmei blastwave. aștept cu interes confirmarea plății și activarea domeniului, urmând să mă cocoț frumușel călare pe el în următoarele 48h, dacă bankingul a funcționat 100% corect și domeniul se activează corespunzător. evident, voi încerca să mut tot ce am colectat aici până acum, cu cățel, cu purcel, și sper să am succes deplin, întrucât nu prea mă știu la asemenea operațiuni complicate. dacă și aceasta devine realitate, linkul deocamdată inexistent va fi activ până la sfârșitul săptămânii. 

ca post-scriptum, dacă am inițiat corect și comanda ”reset marriage”, poate că mă voi întoarce cu vești pseudoparadisiace tot până atunci. cert este că am în minte nu mai puțin de patru (!) perechi de nași, precum și această locație, care prezintă nu doar avantajul unei super-oferte, ci și decorarea sălii în culorile aproape hotărâte, IF. 

what if?

2 comments:

  1. Aaaah, Casa Pirațiloooor. Tell that to all infidels ;-D

    ReplyDelete
  2. mă gândeam eu că tu cunoști, pare în zona ta pe undeva după google maps. ar fi interesant de circulat între apul nostru, biserica de domnul știe unde (avem candidată în hașdeu deocamdată) și mănăștur. pfff. rămâne de văzut dacă rămâne, dacă se poate, dacă... am zis doar. what if?

    ReplyDelete