16/08/2011

o40_-_dacă e marți, sunt filme chinezești!

tema de astăzi a fost inspirată dintr-un banc de gimnaziu spre liceu:
chinezul se va răzbuna.


jur pe ce am mai sfânt că nu îmi amintesc scheciul bancului, însă. ideea se învârtea, cred eu, undeva în sfera ”două mingi de ping-pong”. ar trebui întrebat mircea, însă mircea mână-n luptă vijelia-ngrozitoare și nu e disponibil la numărul de telefon pe care nu îl cunosc. are feisbuc, însă personal sunt anti-feisbuc. 

de undeva trebuie să fi apărut și răzbunarea asta, deși de ce tocmai a chinezului, mă întreb. o fi fost marcat creatorul bancului de filmele mute cu bruce lee (erau mute?) - alb/negru sigur erau - în care toți marțafoii așteptau frumos aliniați să fie snopiți, iar când atacau, o făceau pe rând, în șir ordonat, probabil după o categorisire prealabilă în ordinea cnp-ului. 

era doar china.

și iată că tema zilei mi-a dat ideea să:
a) vizionez 1-2 filme cu bruce lee; 
(care, știm bine, îl bate pe van damme)
b) postez despre răzbunare, despre care, se zice, e bună de la rece - a zis-o tarantino în kill bill, dar cu siguranță s-a găsit cineva să grăiască astfel înaintea lui; de îmi amintesc bine, era un proverb sicilian - ceea ce îmi amintește că nu am reușit să mă conving să sfârșesc de citit nașul - poate tot filmul o fi soluția.

o temă fructuoasă, zic. să vedem și opinia lui Sol... Ni!

No comments:

Post a Comment