28/06/2011

oo8_-_leac de ploaie.

it is somehow disturbing that the actor playing sandor is called rory, of all names. 



firește, asoiaf s-a citit cu secole în urmă, atât de secole încât abia ieri ce mi-am recuperat ultimele două cărți din serie, serie dobândită cu circa 3 ani în urmă și recuperată, finalmente, IERI. cu una bucată copertă ruptă și, ce-i drept, recartonată profesionist buuut, alas, my poor book :/. ele călătoriseră taman din croația pentru mine, în vremea în care n-avea românia habar de traduceri aiurite, lord mână. hm, hm, cine știe, cunoaște.

thrones însă am tot amânat să văd (ca și robotzi). pe de-o parte, din rațiuni orgolioase. castul meu, despre care poaaateee ar trebui să vorbesc cândva, nu se regăsește, evident. pe de altă parte, din lipsă de timp, dispoziție, drama-free life și cookies. 
oricum, ieri am dat gata 4 episoade și azi intenționez să termin cumva, printre probe de traducere URIAȘE ;__; și pregătirea manualelor școlare WTFWTFWTF. aș avea multe remarci, deși uneori priveam printre aburi de mâncărică de mazăre (gustoasă cu scene semi-pasionale dothrakiene, ce să și zic). 


this cat is a good cat. pe lângă arya aș spune că-i cel mai bine aleasă dintre toți. aspect și personalitate-wise, michelle fairley rulz în rol.


ARYA. personaj aproape de suflet încă din cărți, maisy williams îi dă viață într-un mod mai mult decât satisfăcător. propria mea alegere de pe vremuri (ellen page) pălește în fața acesteia deși, desigur, nu avem ocazia s-o vedem pe ellen sticuindu-i cu end-ul pointy.


eu nu am fost niciodată fana lui dany. as in, niciodată. doar că fătuca asta, emilia clarke pe numele ei, face dintr-un personaj sâcâitor și brattish un lead feminin semi-puternic, aproape acolo ca feeling. la început am zis doar, hell, she is fat. adică nu așa cum credeți, doar că eu, când vine vorba de femei, le prefer ascuțite și nu rotunde. ori fata asta întocmai asta are: forme. brațe rotunde. fund. ewww. de gustibus. însă cu timpul, de când a început să miște și să se inițieze, a devenit credibilă și mult mai înfiptă. 


excelent, ser jorah. excelent. unul dintre puținii mei antecunoscuți. 


ca să închei top 5 de azi, neașezat în ordine, ACESTA. sunt puternic împărțită, sfâșiată chiar, între dorința de a râde isteric și a de aproba vehement. this is a good jon snow. probably better than mine. al meu avea prea mult caracter din start; ăsta clar are nevoie de piatră și brici. mai ales de brici, după părerea lui robb.
(sooo emooooooo)

...iar acum pot să râd?


wtf, nina gold, sau cum te-o chema pe cea care ai castuit?! harry lloyd ca viserys îmi dă dureri de vintre. înțeleg că trebuie să fie despicable et al., dar harry lloyd, cel ce-mi fusese atât de drag în urma robin hood bbc?!



torn. fifty/fifty. rămâne să-l văd fără o mână ca să mă hotărăsc. 


NU. rămâne christopher eccleston.



și acum up to episode four, că manualele nu așteaptă și nici traducerile. astăzi nu mai culinăresc, n-a fost apreciat. și nici nu car felii de pepeni a 3 kile din capătul orașului, ca să mi se ajungă acasă mult mai târziu decât programul și să mi se comporte cu totul altfel decât duminică, when it was bliss, și când spunea, încă 2-3 mii de ani. ca pe vremuri.

la noi, o minune ține 2 zile, maxim 3, deși pe la jumatea celei de-a treia zile de plictisește și pleacă. 








No comments:

Post a Comment