22/06/2011

oo3_-_spuneți-mi picioare tari.

poate mai inspirat sub forma spuneți-mi, picioare tari?
(se va crea un poll în acest sens)

singurul aspect pozitiv al șederii mele profunde într-un scaun (unde profund este măsura adâncimii și nu a ratei schimbului de neuroni) timp de (deja prea) multe zile este, cred, că mi-au răsărit circa 50 de idei de noi bloguri (pe lângă cele discutate cu indabitubil, zic).

așaaa că voi începe altfel, mai precis cu o recomandare. îi zice everywhereist.com și îmi este atât de pe plac, încât în loc să îmi respect deadline-ul traducerii (motivul profunzimii aforementioned), am aflat cam tot ce se putea afla despre gagica de-l scrie, vizionându-i inclusiv pozele de la nuntă. eh. eu. se știe.

geraldine de ruiter scrie deci despre călătoriile sale și face niscai fotografii demne de luat în seamă. nu am putut să nu remarc asemănarea dintre gusturile noastre în privința agățării accesoriilor pe diverse cuiere de diverse mărimi și diverse sortimente. în plus, e snarky (nu mă lupt să găsesc echivalentul românesc, mi-ajung trenderii) și pare fericită, iar mie îmi plac bloggerii fericiți.

altceva ar fi, desigur, listverse.com. ATENȚIE - CREAZĂ DEPENDENȚĂ. mai ales când citești cu aviditate despre damesse din secolul 19 care făceau săpunel și prăjiturele din cântărețe de operă. nu, nu este un basm de frații grimm. totul se regăsește în documente.

iar blog de liste îmi fac și eu.

în încheiere, iată motivele pentru care ursul (țin cu ursul!) nu poate respecta un deadline:

#1 i-a plecat bărbatul la beute masochiste și deci și-a petrecut una bucată noapte bocindu-l;

#2 s-a întorsc bărbatul și deci și-a petrecut una bucată jumătate de zi ținându-i predici;

#3 când se apucase mai vârtos, un coleg de muncă al bărbatului s-a decis să facă o glumă proastă la telefon și deci a suferit de hipertensiune, fibrilație și spasme;
(un post veni-va pe tema prostiei omenești)

#4 un motiv nebărbătesc, deci A CITIT BLOGURI. multe ore.



--- sic transit deadline mundi.

No comments:

Post a Comment