27/06/2011

oo7_-_alternativa vârstelor.

nu am scris ieri, pentru că alaltăieri aveam ținți ani, șiii la ținți ani știam citi, însă nu și utiliza calculatorul. cu atât mai puțin acest netbook finuț, care nici măcar nu apăruse pe când aveam eu ținți ani.

b.: să ne uităm la foițeee.
(eu): zic, uită-te.
b.: mhmmm. nu.
(eu): bine, hai.
_-_-_casăăă.
(eu): ABȚIBILDURI CU HELLO KITTY!!!

pauză pentru a explica. subsemnata are o relație de love/hate exemplară cu numita hello kitty. pe de-o parte, mergeam la cursurile de master cu o cămașă de noapte (sic!) hk. pe de cealaltă, sunt demna posesoare a două tricoaie gk. adică, GUDBAICHITI. într-unul, kitty este dată leeent prin mașina de tocat. în celălalt, îi stă bine cu o bardă în frunte.

thank you, hungary.

(continuare)
b. (rolling eyes): vrei?
(eu), răsuflând alert: daaa.
tipa de la casă: dorești albastru, roz deschis sau roz închis?
(eu), suprem și hotărât: ROZ ÎNCHIS.

pfuuu. asta ne-a pus capac. am continuat slalomul prin real cu ideea că (eu) îmi voi prinde codițe cu fundițe șiii... but better not, că nu am setat contentul blogului. sunt superbe abțibildurile. îmi mai ia :D

și tot pentru că am avut ținți ani și sunt specială, am primit puncte moca pentru căni cu urși britanici (obsesia cu urșii, alt subiect de proporții), precum și plasturi moca din trusa de prim-ajutor când m-au văzut cei de la magazin cum șchiopătam în papucii verzi, întrucât de amețită nu-mi luasem ciorapi.

și mai cred că am informat-o prea multe pe mama.

(m): copiii de ținți ani sug doar acadele.
(eu): da, copiii de ținți ani . (a se subînțelege, nu și eu)

blink, blink.



ieri seară nu am mai avut ținți ani.

ieri seară doar am plutit, o vreme, într-un vis la care visasem de mult.

ieri seară am furat timpul, așa, un pic.

No comments:

Post a Comment