27/06/2011

(bonus)

mult prea repede, însă eu când scriu, scriu.

bonusul de astăzi este muzical - sună cam așa: go down moses (let my people go). firește, întâia oară l-am auzit la patinaj. toate melodiile frumoase, toate genurile îndrăgite, toate cele culte și deosebite le-am auzit la patinaj. ține-o, doamne, pe mama, și odihnește-l pe bunicul, întrucât cu ei am început să prind microbul.

revenind, săream azi voioasă din link în link pe youtube, în timp ce-mi făceam curățenie în comunități pe livejournal (altăăă povesteee). și am dat peste una bucată doamnă pe numele său diamanda galas. aceasta are în palmaresul său nenumărate melodii sublime, care originale, care cover-uri, care adaptări, în fine, serviciu complet. fiind eu pasionată de tot ce se cheamă dark, goth, noir sau obscure, m-au încântat adaptări gen les litanies du satan, of course. însăăă tot diamanda (știiiu, are nume de manea :/) are și o variantă foarte interesantă a melodiei sus-numite.

de la dumneaei am ajuns la gospel, firește. doar de acolo a originat faimosul cântec. aici se găsește o versiune foarte aproape de ce ar trebui să fie, mă gândesc. însă ce m-a luat prin surprindere (sărind peste versiunile louis armstrong etc., absolut normale, întrucât asemenea artiști se pretează la atare interpretări --- ar trebui, poate, menționată versiunea paul robeson) a fost faptul că există o versiune aparținând... ACESTORA:







și iaca devin nostalgică și mă pun pe ascultat întocmai.

v-a plăcut? mai vreți?

No comments:

Post a Comment