24/06/2011

(bonus)

acum doar n-oi sta veci cu blogul în brațe, însă:
CREȘTI COPII. APOI ÎI DUCI ÎN BAIE ȘI ÎȚI MĂNÂNCĂ SĂPUNUL.

in other news, i need a memory check.

și merg miercuri întru necunoscut. urăsc doctorii. despre aceasta va trebuie scris un post adevărat, nu vrăjeala asta criptică. pisicile se bat. au înviat. a se vedea remarca despre copii. astea oricum ar fi capabile să mănânce și săpunul dacă li s-ar părea un lucru înțelept. înțelepciunea improbabilă a pisicilor ar putea constitui un alt subiect delirant, la fel ca și viața mea sexuală despre care NU o să vorbesc decât în dodii. pentru aceea am un carnețel mic și frumos, american made, în care tot uit să scriu și deci uit și evidența.

ocd, ne-ocd, u.r.s.s., adică urs remunerat sub standard?

da/nu/poate/mă mai gândesc/ce dai...



noapte bună, copii.

3 comments:

  1. M-am încâlcit de tot. Prea multe conturi interconectate, util cumva, da mare bătaie de cap când îți vine vreo idee de reinventare.

    Parc-aș mânca și eu niște săpun.

    ReplyDelete
  2. Eu ce să-ți fac dacă nu te hotărăști? :D

    ReplyDelete
  3. Să faci analiză pe text.

    ReplyDelete